marți, 30 septembrie 2008

Audi A6 Allroad quattro


RAFFINATA(elegant)

SELVAGGIA(salbatic)
Pentru aceasta reclama cei de la Verba DDB primesc de la mine un +.
Salbatic si domestic in acelas timp! Frumos!

Agency: Verba DDB
Creative director: Vicky Gitto
Art Director: Francesco Fallisi
Copywriter: Michelangelo Cianciosi


Caramel

luni, 29 septembrie 2008

adidas - David Beckham




Va rog doamnelor si domnisoarelor! Nu sariti pe mine! E doar un video si da....e David Beckham! Va urma si cu altii;)...va garantez

Arena

duminică, 28 septembrie 2008

David Beckham fura pixuri!

Skittles



Sa fii Skittles?E ok!
Sa fii Gay?-WROOOOONGGG!

Cum ar zice bunica mea "or bolunzit si astia de la televizor!"

Air France






Pe cat de mare ar fi Air France tot mi se pare ca le lipseste ceva in aceste printuri! Cam sec la o firma asa de renumita pe piata mondiala!
Ce le poate lipsi?

Everything’s a race


Advertiser: Horse Racing Alberta, Edmonton
Agenctia de publicitate: Ogilvy Calgary
Creative Director: Phil Copithorne
Art Director: Jonathan Jungwirth
Copywriter: Jarrod Banadyga

Zicea cineva "da-le unor barbati ceva de facut si ei o fac un concurs" Nu ai observat (aici doresc sa ma refer sexului sensibil, delicios, inteligent si frumos) ca barbatii sunt intr-un continuu concurs. In trafic, in masinile lor, in supermarkete cu carucioarele, la fotbal, baschet, volei, pe terasa la o bere sau suc, pe strada, in magazine de haine, la masa, etc. Viata lor este condusa de o continua cursa!
Si pana la urma ajungeti sa castigati oare dumneavostra, dragele mele cititoare?:)

i everywere


iCity | Go Places...Paris



iCity | Go Places...Egypt



iCity | Go Places...India



iCity | Go Places...Kuwait



iCity | Go Places...Lebanon


iCity | Go Places...London

Career Junction

Wataniya Freedom

MBC


Agentia: Memac Ogilvy & Mather, Dubai, UAE
Executive Creative Director: Till Hohmann
Copywriter: Charles Harris
Art Director: Ramzi Moutran
Producer: Sukesh Babu

iPhone celebreaza Ramadanului


Agentia: Paragon Marketing Communications, Kuwait

Carling


Un lucru foarte ingenios pentru cei de la Carling. O aplicatie care iti duce berea si iPhone-ul cu tine tot timpul fara sa te imbeti si sa fii dat de gol cu fiola.

Agentia : Beattie McGuiness Bungay Londen, United Kingdom.

Kung Fu Panda

Biletele la control...


Bilete la control, pana nu ne rasturnam!

Declare Yourself: Only You Can Silence Yourself


Declare Yourself este o organizatie non-profit care vrea sa provoace tineretul si nu doar din America pentru a merge la vot si pentru a-si alege viitorul. O campanie care a mers pe tricouri (vezi ToWriteLoveOnHerArms) si marketing viral. Un print unde a avut ca si personaj principal pe cea prea frumosa, inteligenta, cu ochi frumosi, talentata, stilata, delicioasa actrita Jessica Alba!

Ce ziceti? A avut efect ca au folosit-o ca si imagine pe prea frumosa, inteligenta, cu ochi frumosi, talentata, stilata, delicioasa actrita Jessica Alba?

sâmbătă, 27 septembrie 2008

Bud Light Lime



It's amazing what a little lemon can do.
Da stai sa vezi ce amazing e cand o lada plina de bere poate face:))

Nokia





"Hear every detail"
Agency: Bates Singapore
Award: Asia Pacific Advertising Festival, 2006 (The Best of Print Craft) for Retoushing/Image Manipulation - Single

Punand accent pe fiecare detaliu, putem observa cu ochii chiar si nespalati dimineata ca aceste printuri arata mai mult decat o imagine, arata mai degraba un sunet. O poza cu sunet!
Imi amintesc felicitarile de Craciun pe care le deschideam si auzeam intr-o mini boxa colindele de Craciun. Interesant!
Sunt un fan al telefonului Nokia si sunt si de parerea ca nu exista nici o alta companie producatoare de telefoane mobile care sa ii ajunga pe cei de la Nokia.
Am auzit o vorba care cred ca ar putea inchide gura la multi
"Nu exista masina ca Mercedes. Telefon ca Nokia. Fata ca si prietena mea"-partea cu prietena puteti sa o personalizati dupa gustul fiecaruia!

Regulile advertisingului



Nu e nimic rau in advertising atata timp cat e bun!

Cred ca aceste reguli ar trebui sa si-o puna bine in cap copy writteri si sa se gandeasca mai mult decat pot. Parca reclamele devin din ce in ce mai proaste! Ce se intampla cu voi? Atata puteti doar? Hai ca se poate mai mult! Rugam populatia CEO sa se gandeasca si la muritorii de pe planeta art , copy writteri si....si idiotul care isi bea berea sub birou!

QFort - Maria Maria 2008

Nova Brasilia - Reteta gustului bogat

Ardealul

Jacobs Kronung - Dimineata

Deja e asa de fumata toata partea aceasta cu mama sau tatal care prinde fiul sau fiica lor drag/draga in pat cu prietena/prietenul si cafeaua, ciocolata, ziarul, sucul natural le inmoaie inima.
Eu l-as arunca pe geam, dar doar dupa ce mi-as fi baut cafeaua cu el/ea ! Sa nu fiu asa de rau totusi:)


vineri, 26 septembrie 2008

Levi's-Knockout



Draga mea eu inteleg ca acesta e visul tau. Toti barbatii care se uita la fundul tau pe strada sa cada pe jos. Crede-ma ca stim si noi ca fundul tau sta perfect in blugii stramti dar te rog in numele partii masculine existente si neexistente pe lumea aceasta "Daca tot ai ce arata, macar sa ai si ce zice inteligent. Suntem noi boi, porci, prosti, ingamfati, lenesi, s.a.m.d. insa suntem siguri ca puteti mai mult de atat. Multumim anticipat"
Iar pentru noi barbatii "Fiti si voi mai seriosi si mai subtili. Nu fiti niste magari care cum vad un fund de fata pe strada semnalizeaza, fac cu farurile, claxoneaza de le explodeaza masina. Macar fiti mai subtili si multumiti-va cu un (arata bine domnisoara) in mintea voastra. Nu le faceti de rusine pe ele pe strada ca nu mai primiti ce ati vazut inainte! Va multumesc si voua anticipat"

Volkswagen Caddy Maxi


“Relax while working.”
Agentia de publicitate: DDB, Milan, Italy
Creative Director: Vicky Gitto
Art Director: Mattia Montanari
Copywriter: Riccardo Ciunci
Photographer: Winkler & Noah

"Doriti sa va dau si pantofii jos din picioare? Vreti sa continui eu in locul dumneavoastra pana va odihniti? Pot sa va platesc mai mult decat ati lucrat?"-acolo relax while working:)

Incalzirea Globala


Pentru a demonstra impactul încălzirii globale ce va avea în oraşele noastre, ei au suspendat o barba de salvare, ridicat in centrul orasului. Imprimat pe partea de jos a bărci- "Stop încălziri globale" şi site-ul web al clientului lor, offsetters.ca.


Iar cei de la McCann Erickson au atins incalzirea globala din punctul lor de vedere in felul urmator:


Advertising Agency: McCann Erickson, Lisboa, Portugal
Creative Director / Art Director: Diogo Anahory
Creative Director / Copywriter: Jose Bomtempo
Production Company: Seagulls Fly Brazil
Director: Flaviomac

YouTube - Anti poverty campaign - In My Name



YouTube, Fergie si Will.i.am de la Black Eyed Peas, alte vedete si organizatii caritabile si-au unit fortele in campania “In My Name”, pentru a atrage atentia asupra saraciei din lume, relateaza Brand Republic.

YouTube a lansat un canal special pentru a sustine cauza sociala, YouTube.com/inmyname. Asa numita “petitie video” este locul in care utilizatori de pe intregul glob pot incarca, pana la 1 noiembrie, propriile videoclipuri de sustinere a mesajului campaniei. “Fiti cat de creativi, concisi sau vorbareti simtiti – aceasta este sansa voastra de a va alatura petitiei video pentru a stopa foametea in lume”, este textul de incurajare postat pe blogul YouTube.

Juicy Fruit Squish - Different makes the difference

La masa mare cu RomTelecom

Discutam cu cineva aseara despre noua campanie RomTelecom si cica ar fi vorba ca vor sa vina si ei pe piata cu telefoane mobile gratuite. Daca pot baietii, de ce nu?
Insa sunt de parere ca au nevoie de mai mult decat atat.
Au nevoie de un rebranding mult mai puternic decat se chinuie de cand a venit RDS in "familie".
Oferta ca si celor de la Zapp cu campania "zapp...on-line" cu minute gratuite in retea (o oferta foarte buna intr-o companie mare)
Oferta celor de la Cosmote cu 2000 de minute! Tin minte ca si eu mi-am luat pe vremea aia cosmote si nu aveam pe nimeni sa sun pe cosmote! Bani aruncati pe geam!
Iar de gigantii Orange si Vodafone nici nu are rost sa mai zic. Cum zicea persoana aceea "Cred ca nivelul lor de promovare e acuma cine are cea mai tare campanie de promovare si nu cine are cea mai tare oferta!" Ii dau intr-o oarecare masura dreptate

Nu se lasa nici Google-ul

A aparut oficial si telefonul celor de la Google. Are chestii si trestii in el.
Sincer nu prea am chef sa scriu acuma prea multe de el, dar va las pe voi sa va spalati ochii la video si sa pierdeti timpu citind toate aburelile despre el, aici!
Eu raman la Nokia!

Aroma cafe





Agency: Impact BBDO Riyadh, Saudi Arabia
Creative & Art Director: Ahmad Beck
Copywriter: Ahmad Beck
Photography: Stock, Steeve Kozman

Totusi speram ca dupa o bine meritata cafea in fiecare dimineata sa urmeze si o bine meritata spalare pe dinti!

Curatam o portocala!



Comentariile cam parca sunt facute de un copil din clasa a 3-a. Filmarea e cam pe spate.
Da sa fim sinceri ca le-au cam reusit!
Nu e nu stiu ce, insa comentariul "curatam o portocala si... ti-am gasit sidu de craciun!! poti sa-mi dai un pufulete?" parca nu au nici un rost insa ating totusi indiferenta fiecarui student!

joi, 25 septembrie 2008

Sony Vaio



Pentru asta iubesc eu Sony-Vaio.

Carnevale




Advertising Agency: TBWA\RAAD, Dubai
Regional Creative Director: Nirmal Diwadkar
Art Director: Mohanad Shuraideh
Photographer: Tejal Patni
Illustrator: Frog, Dubai
Account Director: Veronique Breugelmans

Scholl




Agentia de publicitate: Publicis, Singapore
ECD: Rodd Chant
Writer: Rodd Chant
Art Director: Buchoy Macasaet

Problema gasita la majoritatea dintre baieti! Oare cu sprayul se rezolva totul?
Neah....mergi frumos si te speli pe picioare! Atat! Rezolvarea e buna in ambele cazuri...atat pentru baieti cat si pentru fete!

Smart



“Fits everywhere.”

Cei de la Smart au avut tot timpul curajul de a iesi inaintea gigantilor cu ceva mic si cu ceva provocator.
Un fel de david in lumea goliatilor a ajuns sa atraga mai multa atentie cu acest afis decat Mercedes-ul Benz si Jaguarul!

Advertising Agency: Jung von Matt/Limmat, Zurich, Switzerland
Art Director: Hisham Kharma
Copywriter: Sergio Penzo

miercuri, 24 septembrie 2008

Gorila II

Advertising Agency: DDB, Stockholm, Sweden
Copywriter: Magnus Jakobsson
Art Director: Fredrik Simonsson
Retouch: Johanna Karsten

Va mai amintiti de Gorila cu tobele?
Azi vomita:))

Who is Zuu?












Who is ZUU?????????????

Luati-va o casa...sau doua...sau trei...



Creative Director: Robert Tiderle
Art Directors: Dan Samoila si Rares Dumitrel
Account Director: Ionut Tache
Regizor: Razvan Marculescu
DOP: Alessandro Feira Chios
Producatori: Stefan Angheluta si Vlad Caprarescu
Casa de productie: Smart Film

Nu vreau sa va mint si nici sa vin cu alte abureli la voi dar prima mea parere muritoare a fost "bani aruncati pe geam". Nu vreau sa fiu pesimist si nici sa fiu rautacios dar o banca ca si CEC si-ar fi putut exprima mai mult decat "luati-va o camera..doua...sau chiar trei! Hai ca se poate"
Atingem o vreme mai nasoala, atingem o Vama Veche, atingem o padure....si....si vin lupii care is deja satui de astealalte "animale" ca le ocupa locul lor..."hai bha...take a room".....Traducerea traditionala a americanilor "take a room=luati-va o camera"....
Poate ar fi reusit daca nu s-ar fi atins de "take a room" si ar fi lasat doar pe ei doi pe plaja si cu cortul....cred ca ar fi fost mai interesant...focul care incepe sa isi piarda din "putere"...vantul care e tot mai tare...bratele puternice care strang in brate fiinta sensibila...si se uita cu ochii semi inchisi catre mare si soarele cum rasare/apune (tot una e) si cortul e dus de vant....simplu si la obiect cu un simplu comentariu "te multumesti cu un cort?"....Asa as fi facut eu! Dar daca este banu...atunci cu cat mai multe cadre si cat mai multe locatii...animale vorbitoare...si un copy/paste pur din usa...si iaca-ta ca putem fi si noi americani cu muzica noastra romaneasca!
Hai ca se poate si mai mult!

A B _ _ L _ T V _ _ K A

Advertiser: Absolut Vodka
Agency: TBWA
Media: Promocard

Linia de promovare pe care merge ABSOLUT seamana intr-o oarecare masura cu cea pe care a mers un timp COCA-COLA. Forma speciala a sticlei e nucleul promovarii.
Target: toata lumea care vede

Heineken



Cand bei si reactia ta incetineste!

Agentia de publicitate: JWT Milano
Creative Director:�Pietro Maestri / Bruno Bertelli
Art Director: Cristiana Boccassini
Copywriter: Bruno Bertelli
Fotograf: Giovanni Pirajno

marți, 23 septembrie 2008

Mars Planets



Cam asa functioneaza si mintea mea dupa ce mananc ciocolata! Randamentul creste, pofta de viata creste, somnul dispare, dragostea pentru toata lumea creste mai mult decat ai crede!
Ciocolata e mai ceva decat energizantele!
Viva la ciocolata:D




Cei de la Saatchi&Saatchi au atins un punct unde pana acuma nici o agentie nu a putut sa ajunga cu blujii. Banalele reclame de fundul perfect a brunetei de la bar, tinerii in liceu cu un apetit sexual prea mare pentru blujii stramti pe fundul profesoarei, blujii lasati pe plaja seara inainte de un chef traznet.

Saatchi&Saatchi au dorit sa atinga subiectul profunzimii unde nu toti pot sa gaseasca "bestia" si chiar sa o poarte! "Nu oricine poate purta Quicksilver si nu oricine o poate tine sub control"-de la aceasta tema au pornit si au ajuns la acele printuri care le vedeti si voi!

Advertising Agency: Saatchi & Saatchi, Copenhagen, Denmark
Creative Director: Simon Wooller
Art Directors / Copywriters: Rasmus Petersen, Lasse Bækbo Hinke
Post Production: Morten Meldgaard, Utopia Design

luni, 22 septembrie 2008

SaatchiSaatchi ne promoveaza in Europa



Agentia de publicitate Saatchi&Saatchi a ales sa promoveze romanii plecat din Romania pe meleagurile fratesti din Europa pentru a face "un ban in plus".
Auzi peste tot ca: romanul fura, romanul e lenes, romanul e privit mai praf decat pleava societatii, romanul e mai gunoi decat gunoiul, romanul nu e privit om, romanul e tigan, romanul e mincinos, romanul e etc. Insa Saatchi&Saatchi au ales sa arate partea pozitiva cu aceasta campanie de 3 milioane si jumatate de euro (care chiar exista, spre mirarea multora) in care directorii spanioli sunt multumiti de prestatiile romanilor plecati dincolo.
Clar ca trebuie sa fie multumiti si chiar multumitori romanilor pentru ca datorita noua ei sunt acuma unde sunt. Spania, Italia, Franta, Germania, Austria, au avut o crestere economica in ultimii ani mai mult decat au avut de obicei. De ce? Romanul e harnic si aduce bani multi pe munca multa si cheltuiala putina!