joi, 9 octombrie 2008

Muza de idei

Art directorii, copy writerii, marketing managerii, creative director, toti isi freaca neuronii mai mult decat credem noi pentru un target atat de simplu si frumos, atat de elegant si sfios, atat de sexy si vulgar, atat de complicat si indiferent...atat de feminin. Majoritatea dintre ei cauta raspunsuri pentru a satisface pofta feminina de cumparare...puterea de cumparare universala e femeia. Da, fratilor! Ele fac legea in centrele comerciale, in supermarkete, in magazine, la noi in portofel. Noi suntem prea ocupati sa ne trezim dimineata, sa ne spalam, sa ne imbracam, mancam, ne urcam in masina, pana la lucru ii ascultam pe carcotasi, intre timp claxonam 3 masini (care ca vrei ca nu vrei sunt conduse de puterea feminina), ajungi la lucru, cafea+lapte+zahar si noile stiri, te apuci de lucru, ora de plecare acasa(intre timp pe drum primesti un telefon) schimbi cursul de drum catre casa, mergi la un suc/bere/mancare/fotbal/pingpong/biliard/seminte si ajungi seara tarziu acasa. Mancare si somn! (am incercat sa prezint o scurta viata a unui barbat). Dar in aceea zi de cate ori te-ai intalnit cu un client care sa fie o femeie? cate femei au stat in fata ta la rand la magazin? cate masini cu soferite au stat in fata ta la semafor? cate femei au trecut strada in fata ta pe rosu? si pana la urma...incepi ziua cu o femeie (daca esti insura) si termini ziua cu o femeie. Femeile sunt peste tot! Femeile iti dau puterea sa creezi, iti dau subiectul de discutie, iti dau de lucru...femeile sunt muze de idei.
Publicitatea se poate rezuma la pofta femeii...ea este puterea. Cu cat incearca o agentie de publicitate sa creeze ceva simplu pentru femeie. Cu cat incearca un barbat sa inteleaga o femeie ascultand muzica de suflet, uitandu-te la fimele de dragoste(unii ajung sa se imbrace cu chilotii nevestelor lor) altii vin cu intrebari "care ii mai tare? barbatul sau femeia?"...cautari..cercetari...studii de mii de euro...google...mailuri...sms-uri! DEGEABA! Cu cat te adancesti in a intelege dorintele unei femei cu atat te complici mai mult!
Si pana la urma cand primesti un proiect, un target (femeia, clar:D), deadline....ai 48 de ore! Ce te faci? Te adancesti in problema...te incurci mai mult! Nu poti sa fii superficial ca nu ai sa iti atingi targetul! Problema mare fratilor...problema mare...sau noi suntem limitati sau ele sunt prea sofisticate! Si pana la urma tot ajungem sa ne inspiram din viata lor...pentru ca sunt muze de idei!

P.S.: acest post nu a fost scris pentru a atinge inimile fetelor, nu a fost scris pentru a pune blogul intr-o imagine mai buna si nici pentru ca inspiratia e in ceata. Acest post a fost scris pentru ca trebuia sa aiba si cafeaua un "piper" in ea!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Dar si daca scoti acest piper (aparte) din cafea, nu mai e buna cafeaua! Stii ca viata ar fi tare plictisitoare fara femei.
Si da, am observat si eu demult ca femeia e principalul cumparator si piata se invarte in jurul ei pentru ca toaca bani la greu. Asta e realitatea.
Plus ca femeia se ocupa de casa, e normal sa faca ea cumparaturile. Insa cumparaturile ce depasesc portofelul sotului deja sunt mofturi.

robi spunea...

Da-mi voie sa completez la "Plus ca femeia se ocupa de casa, e normal sa faca ea cumparaturile.....cele trebuincioase pentru casa"
Nu cred ca vor mai fi cumparaturi odata ce depaseste portofelul sotului pentru ca banu s-a terminat.