Majoritatea dintre ei gandesc in felul urmator
-reducerea costurilor/cheltuielilor
-reducerea personalului
-reducerea bugetului de marketing
In ziua de azi marketingul este vital in orice firma care vrea sa progreseze dar si care vrea sa ramana constant pe piata. Fara un departament de marketing, fara un contract de prestari de servicii cu o agentie de publicitate, multe firme se vor "ineca" si vor falimenta.
Care e problema in majoritatea companiilor (discutam despre timpul prezent in care criza financiara este la orice colt)? Interesul e profitul. Cu cat castigi mai mult cu atat sa produci mai mult si cu atat sa scoti mai mult profit. GRESIT. Accentul oricarei firme ar trebui fie interesul locului pe care il detine in piata in prezent si pe care il va detine in viitor.
Ce facem cand criza economica ne bate la usa? Scadem bugetul din departamentul de marketing, scadem bugetul pentru publicitate.... Dar multi nu vor sa recunoasca sau poate nu isi dau seama cat de important este marketingul in ziua de azi. Ne invartim intr-o lume in care totul depinde de "a fi cunoscut". Trebuie sa fii cunoscut ca sa apelez la serviciile tale, trebuie sa fii cunoscut ca sa te abordez, trebuie sa fii cunoscut ca sa am incredere in tine. Trebuie sa te faci cunoscut, sa iti faci cunoscute lucrarile si lumea sa te vada.
"Te-am vazut, te-am auzit, mi-ai placut...ce ramane de facut?.....Semneaza te rog aici, aici si aici!"
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu