luni, 8 decembrie 2008

pentru ca romanu e roman & numele e un brand

Multa lume, multe culori, multa galagie, multe fete, mai putin baieti, multe haine, si multa multa agitatie. Cam asa as caracteriza evenimentul de sambata seara la Grand Palace unde au fost mai multe prezentari de moda printre care si ultima colectie al lui Catalin Botezatu si prima colectie a gemenelor de la TVS Laly&Dady.
Nu vreau sa critic pentru ca aici sunt ziarele in stare sa critice. Le puteti gasi pe site-urile lor. bihon, contrastonline, bihoreanul.
Cat de roman e romanul cand la un eveniment monden incearca sa arate cat de important e banul pentru el si chiar in mijlocul evenimentului isi scutura mana in sus la disperare sa poata comanda un Jack sau un Jagermeister doar pentru ca e scump. Oooo da, snobismul era in floare, fumul tigarilor se ridicau deasupra meselor iar vocile zanganeau intr-una in timpul show-ului. IAr saracii ospatari ajutau la "frumusetea" show-ului intrand cateodata pe culoarul modelelor. Dar pe langa toate astea o intrebare mult mai importanta mi-a venit sambata seara in drum spre casa....Numele e asa de important in marketing?...Raspunsul mi l-am dat pe moment...DA!
Cati vroiau sa stea langa C.B. si doar sa vorbeasca cu el, doar sa apara cumva un fotograf sa ii prinda din greseala....cati vroiau doar sa il salute si sa poata spuna mai tarziu duminica dimineata la o cafea "da? a reusit prietenul meu cu care am stat eu la o vorba si mi-a raspuns...da suntem prieteni...ne mai sunam si mai vorbim cand vine in oras si eu cand ma duc in Bucuresti...ne cunoastem de mult....etc" si tot asa poata sa tina o discutie.
Cat de usor e sa iti faci un nume pe umarul altuia, nu? Si cum ti-l faci? Simplu....stai cat mai mult pe langa el/ea...vorbeste orice despre el/ea...fa-i pe plac doar sa ii fi placut si poate poate a iesi ceva bun si de acolo, ca doar e vedeta si are un renume si poate te lanseaza si pe tine cumva. Mai pe scurt (scuzati-mi limbajul) pupincurist.
Am observat ca in ultimul timp numele unei persoane a devenit un brand, ajunge sa joace intr-un spot, sa semneze undeva cu numele lui...si deja ce tare e produsul unde a aparut el. Exemplu(donotevote, domnisoara care ii ia interviu lui adi despot, mihaela radulescu prin campania anti-fumat). Dar clar ca exista si oameni care nu sunt cunoscuti si din greseala devin cunoscuti (mk viral)....va mai aduceti aminte de tipul cu A6(clima bizonica, 6 trepte....dar vai....vai) sau de 6cai frumosi?
Unde sunt momentele cand numele nu conta ci doar fapta, cand numele persoanei nu era asa de importanta ci produsul in sine. Sau au ajuns si persoanele sa fie un produs? Oooo da....in industria aceasta orice se poate vinde...de la un ac de siguranta pana la o persoana vie...
Si acuma tin minte cand am vorbit cu d-l Dan Puric si a zis clar si scurt..."te va costa sa vin la voi 5000Euro+toate cheltuielile...nu mai facem munca patriotica tinere"dar speach-urile lui vorbeau despre bunatate, despre ajutor, despre promovarea si provocarea tinerilor, de a ajuta aceste generatii.
Is your name a brand?

Niciun comentariu: