De cand am inceput sa il citesc pe Hopkins incep sa vad altcumva lucrurile in publicitate. Sunt multi cei care promovozeaza total o alta imagine a produsului. Incearca sa arate oamenilor o poveste (Teoria lui Seth Godin-Purple Cow-"tu nu vinzi un produs. tu vinzi o poveste"), incearca sa le vanda o poveste care clar ca "impacheteaza" produsul intr-o total alta atitudine.
Toata povestea cu povestea (minciuna) si adevarul in publicitate e foarte riscky(am auzit azi cuvantul acesta de la cineva, care tradus ar veni=riscant), dar as prefera sa promovez adevarul produsului. E usor sa ii creezi o poveste, e usor sa il ambalezi ca si o marmota intr-un staniol si sa il dai pe taraba in piata, dar cat de greu e sa ii cauti adevarul, sa ii cauti punctul forte care, si sa le povestesti oamenilor adevarul.
Nu vreau sa incep sa implic orice brand sau sa ma leg de vreo campanie de publicitate, vreau pur si simplu sa subliniez faptul ca daca s-ar promova adevarul produsului. Sa ii cauti punctele forte si slabe, sa il analizezi din toate punctele de vedere, sa iti rontai unghiile si intr-o dimineata sa strigi EVRIKAAAAA-am gasit ceea ce nimeni nu a gasit pana acum. E adevarat si exista.
Mi se pare si normal ca in zilele acestea de RECENSIUNE(pentru ca nu e criza) sa promovam adevarul. Lumea sa se hraneasca cu adevarul produsului si nu cu povestea scrisa de un creative.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu