luni, 22 septembrie 2008

SaatchiSaatchi ne promoveaza in Europa



Agentia de publicitate Saatchi&Saatchi a ales sa promoveze romanii plecat din Romania pe meleagurile fratesti din Europa pentru a face "un ban in plus".
Auzi peste tot ca: romanul fura, romanul e lenes, romanul e privit mai praf decat pleava societatii, romanul e mai gunoi decat gunoiul, romanul nu e privit om, romanul e tigan, romanul e mincinos, romanul e etc. Insa Saatchi&Saatchi au ales sa arate partea pozitiva cu aceasta campanie de 3 milioane si jumatate de euro (care chiar exista, spre mirarea multora) in care directorii spanioli sunt multumiti de prestatiile romanilor plecati dincolo.
Clar ca trebuie sa fie multumiti si chiar multumitori romanilor pentru ca datorita noua ei sunt acuma unde sunt. Spania, Italia, Franta, Germania, Austria, au avut o crestere economica in ultimii ani mai mult decat au avut de obicei. De ce? Romanul e harnic si aduce bani multi pe munca multa si cheltuiala putina!





2 comentarii:

Anonim spunea...

mi se pare semi-tamp sloganu.
"salut, sunt x-lescu, sunt roman si impreuna facem o echipa buna"

cred ca s-ar fi putut mai mult, ar fi putut creea o impresie despre romania nu depsre romani, despre tara in sine, oiluzie, ca orice reclama buna

robi spunea...

Daca ar fi facut doar despre Romania atunci celelalte tari nu ar fi avut nimic de castigat!
Nu exista nici reclama buna si nici reclama rea! Exista doar reclama!