marți, 28 octombrie 2008

Castigatorii Premiilor PIATA ale industriei bunurilor de larg consum, editia a III-a, 2008:

Cel mai bun produs nou alimentar:
Kraft Foods Romania, pentru ciocolata "Poiana Delicii"

Cel mai bun produs nou nealimentar:
Unilever South Central Europe, pentru detergentul "Dero Levantica si Iasomie"

Cel mai bun produs nou din categoria bauturi:
Ursus Breweries, pentru berea "Redd's"

Cea mai eficienta promotie la un produs alimentar:
Unilever South Central Europe, pentru promotia "Castiga cu Delikat casa la care ai visat"

Cea mai eficienta promotie la un produs nealimentar:
Unilever South Central Europe, pentru promotia "Dero Surf 15% mai primavara"

Cea mai eficienta promotie la un produs din categoria bauturi:
Pepsi Americas Romania, pentru promotia "Castiga 2008 Euro zilnic"

Cea mai buna initiativa de trade marketing pentru un produs alimentar:
Unilever South Central Europe, pentru proiectul "La micul dejun alegi ce este mai bun" (brandul Delma)

Cea mai buna initiativa de trade marketing pentru un produs nealimentar:
Henkel Romania, pentru implementarea relansarii detergentului Persil Gold Plus

Cea mai buna initiativa de trade marketing pentru un produs din categoria bauturi:
Ursus Breweries, pentru proiectul "Olimpiada campionilor"

Cea mai buna distributie
Premiu – Transilvania General Import Export
Mentiune – Interbrands Marketing & Distribution
Mentiune – Aquila Group

Cel mai dinamic comerciant din retailul modern
Premiu – real,- Hypermarket
Mentiune – Spar Romania
Mentiune – MGV Distri Hiper (Auchan)

Cea mai buna initiativa a unui comerciant pentru consumatori:
Premiu – real,- Hypermarket, pentru proiectul "Program non stop la magazinele din Bucuresti pe tot parcursul anului si la toate celelalte in perioadele Sarbatorilor";
Mentiune – Carrefour Romania, pentru promotia "4 la pret de 3. Platesti doar 3, primesti 4!" la peste 500 de produse.

Niciun comentariu: