luni, 24 noiembrie 2008

ai auzit de....

-bha deci nu pot sa cred, am crezut ca mor de ras...
-tu vorbesti serios? De ce mha?
-bha da' iti zic...cand am vazut nu am mai putut...plangeam cu capu sub birou de ras cand am vazut...
-da asa tare o fost?
-tare? esti nebun! cel mai tare din cate am vazut pana acuma...
-da? da asa ai zis si de celalalt?! asta cu ce e mai diferit...
-ca asta e serios...si nu zice 2 si nici 6....asta stie mha...asta te omoara cu seriozitatea lui....e imposibil bha sa faci asa ceva....
-si asta te-o facut sa razi?
-da bha....uite unii cu simplitatea lor cum te omoara...
-noah trimite si aici sa vad bha....ca m-ai facut curios....
-iti trimit...da sa imi zici apoi cat de mult ai ras...
-bine, bine...da-i o data

si asa cred ca ar fi cel mai important punct intr-un marketing...un lucru care te face sa vorbesti, un obiect, un eveniment, un om care te face sa vorbesti de el (nu conteaza ca e bine sau nu, deloc....) deja el si-a atins unul dintre scopurile vitale...."lumea sa vorbeasca de mine".
De ce a reusit Obama sa fie presedintele? Ca toata lumea vorbea de el...e negru, e liberal, poate schimba, are carisma, etc
De ce a reusit Bolojan sa castige la primarie? Ca toata lumea a vorbit de el cat e de serios si cate va schimba si va face...si uite ca incepe sa se tina de cuvant
De ce au mers americanii la vot? Tine-ti minte video cu donotvote? Ete de ce.
De ce mergem sa mancam intr-un local? Pentru ca am auzit de la cineva ca e bun acolo. Pentru ca s-a dus vorba.
Dintre toate raspunsurile la marile intrebari ale marketingului "Care este obiectul care poate promova cel mai bine un produs?"....Marketingul viral.
Daca reusesti sa faci un om de pe strada sa vorbeasca despre produsul tau, atunci frate esti cel mai bun.
Si atunci cum facem sa vorbeasca de el? Ehhh....aici raspunsul exista in depozitul ala deasupra gatului:). Mult spor!
Nu exista marketing viral bun sau rau. Odata vorbit despre el, l-ai promovat, te-a facut sa vorbesti despre el, si-a atins scopul. Ca l-ai prezentat intr-o pasa nasoala sau buna, nu conteaza...l-ai facut cunoscut celui de langa tine...l-ai facut pe cel de langa tine curios...el 100% se va interesa de acel produs datorita tie:)....[Cam asa e si cu persoanele care sunt puse intr-o lumina proasta de altcineva(barfita) ajung sa fie interesante si sa fie cautate...datorita tie;)].

Un exemplu de marketing viral care se invarte in ultimul timp prin lumea mea:

Niciun comentariu: