luni, 16 februarie 2009

Unde e credinta ta?

Cred ca nu putini sunt acei antreprenori care au refuzat sa lucreze cu un client, sa vanda un produs sau sa faca anumite servicii pentru cineva, si nu vreau sa ma refer din motivate subiective ci ma refer la pur si simplu credinta in acel produs, credinta in acel client, credinta in acele servicii. Cat de simplu si usor e sa refuzi? De ce trebuie sa ii vinzi lui produsul daca tu nu crezi in el?
Zilele trecute discutam cu cineva despre a crede in acel produs, a-l prezenta cu o carisma (vezi Obama) ca si cum ar fi produsul tau, a fi optimist si a stii ca ceea ce zici tu asa va fi si cu siguranta va ajunge la concluzia ca: "trebuie sa faci ce zic eu ca asa se vinde frate".
Ca si creativi, ca si sales managerii, ca si oricine care lucreaza intr-o oricare alta agentie de publicitate si nu numai, in primul rand trebuie sa creada in acel produs, sa il vada deja pe un print, sa auda lumea din tramvaie vorbind despre acel produs, sa se trimita gm-uri pe mess despre reclama acelui produs, sa dea cateva senduri la ceva prieteni si sa primeasca feed-backuri "bha ce tare sa mor io, lasa-ma sa folosesc si eu ideea asta". E vorba de credinta in acel produs(nu dati acuma cu pietre ca ma leg de credinta si voi faceti paralele cu spiritualitatea....nu are nimica de-aface Credinta in Dumnezeu cu credinta intr-un produs). Daca tu stii sa ii prezinti clientului campania in urmatoarele feluri: simplu, la obiect, putin periaj, sigur de sine, carisma, optimism si mai mult decat atat....credinta in produs(ma repet de atatea ori despre credinta in produs pentru a va face sa intelegeti o data importanta ei).
Uitati-va la blogurile de succes: de ce au succes si toata lumea ii citeste(pentru ca ei cred in blogul lor, pentru ca ei saptamanal citesc arhiva lor si se maturizeaza, pentru ca ei cred in cititorii lor,etc)
Uitati-va la regizorii de emisiuni: de ce au succes? pentru ca spectatorii si cei din canapele este produsul cel mai important al lor, pentru ca dimineata cand se trezesc primul lucru e emisiunea lor care le sare in cap, pentru ca atunci cand sunt cu masina si vad un semafor mai stricat le pica subiectul serii.
Uitati-va la antreprenorii de succes: credinta, credinta, credinta.
Scriitori de succes: ia ghici ce? Credinta, da mha.
E simplu....trebuie sa crezi in ce faci cu adevarat, sa ai carisma necesara incat sa ii impulsionezi si pe altii, sa ai optimisul atat de mare incat sa umbresti pesimismul, sa fii simplu si la obiect fara sa te misti in jurul punctului culminat.
Unde ti credinta?

Niciun comentariu: