marți, 3 martie 2009

De ce nu facem publicitate in perioada de criza ?

Companiile si firmele sunt interesate sa isi reduca cheltuielile, iar primul departament care va fii "taiat" este departamentul de marketing si la propriu si la figurat, pentru ca se considera ca un astfel de departament reuseste doar să cheltuie bani, dar nu se fac calcule că acest departament aduce bani sau ajuta vanzarile sa creasca. Cum ar vinde un vanzator chipsuri daca nu am vedea seara la televizor o reclama cu cartofi prajiti. Aceasta a fost un exemplu banal, dar putem merge in continuare pe alte exemple si sa ne gandim ca nici companiile multinationale producatoare de racoritoare care nu sunt numai un brand ci un fenomen si totusi isi consolideaza in continuare pozitia de lider pe piata aceasta chiar daca este o situatie de criza. Ca o paranteza la ce am scris mai sus, intr-o zi la o discutie un cetatean devorator de TV si un nepriceput al marketing-ului spune...
Continuare AICI de la sursa www.info-criza.ro

Niciun comentariu: