joi, 16 aprilie 2009

Barack Obama- o alegere istorica

Asa am inceput eu sa imi fac licenta. Dupa o prima sedinta cu doamna profesoara, mi-am facut titlurile pentru licenta, ce si cum, unde cine ce....am primti un calificativ de "le-ai pus foarte bine...abia astept sa vad cum va iesi....sa te apuci de treaba". Asa ca dupa ce d-na de la ziare mi-a oprit carte, dupa ce voi primi e-mailul de la White House (aseara le-am scris un e-mail daca pot sa imi trimita niste surse, date despre campania lui Obama) si ma voi intalni cu Betsy Myers si Barack Obama, ma voi apuca de lucrare...NOT.....
Acum ca mi-am facut planul de bataie mai am sa imi iau armele(cola, cafea, ciocolata, sandwich, apa minerala, ochelarii) si sa imi petrec noptile scriind si analizand campania lui Obama. Poate poate oi scoate si o carte....mai vedem....
Ce tare e biblioteca asta de la RISE....nici nu am stiut ca avem biblioteca...se pare ca voi petrece mai mult timp pe aici:)....



Datorita intelegerii speciale pe care Newsweek o are cu candidatii la presedintia SUA, reporterii beneficiaza de acces special, atat la evenimentele publice, cat si la intilnirile private ale acestora, unde participa impreuna cu familiile, afirma Evan Thomas. De aceea, cartea descifreaza, intr-un mod unic, traseul campaniei electorale din 2008. „Nu este atat jurnalism politic cat drama unei familii - va aratam ce inseamna cu adevarat sa candidezi pentru presedintie. Pentru ca cea mai buna modalitate de a il intelege pe noul presedinte este sa afli prin ce a trecut in ultimii doi ani. (...) Sa candidezi pentru presedintia SUA este ca in „Stapanul inelelor". Trebuie sa invingi la nesfirsit monstri si dragoni ca sa reusesti", declara Thomas.

Evan Thomas, asistent managing editor/editor general adjunct la Newsweek, este autorul a peste 100 reportaje. A publicat pana acum sapte carti, doua dintre acestea - „John Paul Jones" si „Sea of Thunder" - fiind incluse pe lista bestsell-ururilor New York Times. Este castigator al premiului National Magazine Award. Preda jurnalismul la Universitatile Harvard si Princeton.

Reporterii Newsweek construiesc portrete reusite ale candidatilor, precum si ale principalilor consilieri ai acestora, va dezvaluie cum au fost luate cele mai controversate decizii sau care au fost motivele ce au provocat esecul strategiilor considerate imbatabile. Dincolo de informatii clare si concise, veti gasi anecdote savuroase, relatari incredibile sau mici „barfe" care dau savoare lecturii:

>> strategul campaniei lui Obama, David Axelrod, era ingrijorat deoarece candidatul era „prea normal" pentru a conduce o campanie prezidentiala. Insusi Obama se intreba citeodata daca este intr-adevar „Alesul", asa cum l-a numit Oprah Winfrey.

>> campania lui Hillary Clinton era haotica si iesea in evidenta doar datorita banilor, cu mii de dolari cheltuiti pe flori si valeti de parcare.

>> McCain nu era pregatit sa reprezinte partidul in alegeri, fiind chiar suspectat ca ar fi republican doar cu numele. Era un impatimit al telefoanelor celulare si ii adora pe reporteri pe care uneori ii numea „echipa mea".

>> Sarah Palin desi era apreciata de McCain era considerata de apropiatii acesteia o „scrantita" si o „diva".


sursa Fianciarul

Niciun comentariu: