luni, 13 aprilie 2009

in aceeasi camera cu Barack Obama

Am ajuns sa stau in aceeasi camera cu cel mai puternic om din lume, sa stau fata in fata cu el, sa nu stiu ce sa ii zic sau sa fac. M-au apucat transpiratiile, mainile mi se frecau una de alta, ochii mei incercau sa gaseasca un punct si sa se linisteasca, dar degeaba.
M-am trezit intr-o dimineata din cauza lui stiind ca va veni si ziua aceasta, sa stau fata in fata cu el si sa vorbesc (despre) el.
Da, azi ca niciodata m-am decis ca trebuie sa imi fac aceasta licenta cu Barack Obama numita "Campania electorala Barack Obama-model de promovare de marketing". Problema mea este ca materiale si surse nu pot gasi in biblioteci, in anticariate, sau sa ma duc pana in Cluj sau Timisoara sa iau niste carti si sa le citesc, o alta problema este ca nu pot sa scriu ceea ce altii au facut ca si articole in presa on-line sau sa scriu parerea unor posturi. Ideea e ca licenta mea merge foarte mult pe analiza lui Barack Obama in campania lui de marketing si licenta mea va fi total o parere personala a mea(sau poate a lui Obama).
Apele la cei care daca aveti ceva surse sau materiale despre campania de marketing a lui obama, altceva decat ce poti gasi pe google, yahoo, msn pe primele 20 de pagini mi-ar fi de un folos foarte mare.
Cum ar fi daca i-as trimite un e-mail lui Obama sa vina pana in Romania si sa prezinta el personal campania lui de marketing la facultatea mea "iubita"?-yeah, keep dreamin.

Niciun comentariu: