marți, 28 aprilie 2009

it’s smarter to travel in groups! Take the bus!

putem merge acuma dupa vorba care mi-a ziso frate-miu cand m-a lasat singur in aeroportul din Budapesta "orice ar fi...du-te cu multimea", cam asa ne arata si tipii din Amsterdam cu acest spot. Mi se pare dragut si interesant, fara prea mult haz de negaz, dar nu indeajuns pentru a ma pune a doua zi dimineata sa ma urc in autobus.
Recunosc ca nu sunt un mare "consumator" a transporturilor in comun, deobicei mai bine ma duc pe jos decat sa urc intr-un tramvai sau autobus pentru cateva motive de-ale mele
1. Nu am obisnuita sa ma uit unde merge si pe ce ruta o ia si le cam incurc
2. De ce sa risc sa stau cu cineva care miroase, vorbeste tare la telefon, a mancat ceapa si imi sufla in ceafa, sa stau inghesuit?
3. Sa stai sa le astepti si niciodata nu stii care urmeaza sa vina, care e ala bun si daca mai ai loc

Poate ca sunt motive de fitos, dar tin minte ca in a 8-a am fugit de controlor cand m-a coborat jos, pentru ca nu am compostat biletul!

Voi? sunteti consumatorii transporturilor in comun?

Niciun comentariu: