vineri, 17 aprilie 2009

not for sale




Claude Hopkins vorbeste in cartea lui despre puterea textului publicitar. Pe vremea lui puteai zice ca textul publicitar era o forma puternica de a vinde un produs, dar in ziua de azi imaginile fac cat o mie de cuvinte. Acest adv foloseste ambele teorii (atata a imaginii cat si a textului) pentru a informa si sensibiliza omul care primeste bonul fiscal de la vanzatoare si esti obligat sa nu il arunci pana iesi afara.

Ei au de vânzare un American dream. Şi am cumpărat-o. Mi-au spus aş trăi frumos cu o familie, în New Jersey. As putea merge la scoala si sa am grija de copii. În schimb, am fost ţinut într-o cameră cu alte 5 fete. Şi vândute pentru sex cu cineva care ar plăti. Ar fi trebuit sa stiu mai bine decat sa cred niste minciuni. Bunica mea a plecat la Auschwitz. Au spus ca a plecat sa faca un dus.


Niciun comentariu: