sâmbătă, 11 aprilie 2009

print+designer=married







pentru ca de obicei A3-urile sunt folosite ca si niste afise informative la noi in Oras dar nu prea am vazut ceva care sa imi atraga atentia. Dar am gasit cateva care daca le-as vedea pe strada sigur ca as sta sa il citesc.
Cand un designer primeste un brief pentru un print(poster, pliant, cv, etc) ar trebui sa puna ceva mai mult decat sclipitor pe el, ceva cu care sa fie si el multumit(da nu ma refer la felul acela de multumit ca si "bine a fi asa cum ii"). As vrea sa aud designeri care sa zica "bha in sfarsit, e super tare si garantez pe talentul meu ca o sa rupa gaturi pe strada. E mai tare decat a lu ala care o castigat la concursuri."
Un designer de obicei trebuie sa iasa in evidenta cu culorile pe care incepe sa le cunoasca, pozele pe care le implementeaza in printuri dar pe care le si photoshopeaza. Nu trebuie sa fii un expert in corel si in photoshop dar sa stii sa ii pui o umbra unde are nevoie de o umbra sau un blur acolo unde doar tu stii ca are loc.
Un designer bun(parerea mea saraca) e un designer simplu. De obicei nu orice design complex e un design bun, in ultimul timp ca sa iesi in evidenta cu un design in tot acest amalgam de culori trebuie sa fie simplu, la obicet.
Detaliile mici fac esenta.

Niciun comentariu: