miercuri, 27 mai 2009

puterea pe care o detinem

si ce daca e blog de publicitate, cred ca ai uitat ca "blogu de publicitate" are si o continuare, adica "si altele" care imi da mie puterea, eu autorul si administratorul acestei pagini sa fac ce vreau cu el. Poate daca m-as apuca sa scriu de relatii baieti fete, sa criticam fetele sau sa luam la misto baietii ar avea mai mult trafic, mi-ar creste ratingul si lumea ar comenta. Mi-as face si eu o comunitate in care in fiecare dimineata, cand el se va trezi va scris la browser primele 2 litere din blog si ii va intra direct. Va citi. Va vedea ceva controverse si va comenta. Poate daca as critica fiecare miscare din jurul meu, as comenta ce se intampla in lumea asta si nu m-as diferentia de prea multii gossipi din bloggeri care au succes. Sau poate daca m-as duce doar pe linia de marketing, advertising, mi-as cumpara un domeniu, un design mai simplut, si as comenta doar despre ce inseamna advertising, as mai limita cititorii, poate mai mult si comentatorii.
Imi place ca pot sa fac ce vreau cu blogu acesta, precum ce am facut si cu celalalt. Poate ca am devenit prea transparent pe acela si lumea deja ma citea, ma cunostea, isi trimiteau mesaje unu altuia despre "ai vazut ce o scris robi acuma?", il promovam prea mult pe status, prea multa muzica, prea multe lucruri facute si zise de mine tastate pe blog. Crezi ca ma cred prea important? Atunci asta este...Dar poate (ai observat ce mult folosesc poate....2 cuvinte sunt in limba romaneasca care reusesc sa schimbe sensul unor propozitii...POATE si DAR) De cate ori a inceput sa creasca inima in tine cand ti se zicea ceva DAR urma si tu....POATE ca nu mai aveai acelasi entuziasm.Stii,e vorba despre puterea care incepe sa ti se dea zilnic. E ciudat ca lumea nu mai tanjeste dupa bani, lumea numai are nevoie de relatii, toti din jurul nostru vor putere, vor sa fie propriul lor stapani si cand gresesc trec cu vederea si cand reusesc se supra lauda(exista sa te auto-supra lauzi?....nu stiu...poate ca nu...dar pot sa scriu ca e blogul meu).
Asa se intampla si in publicitate. Clientii nu mai cauta sa aibe cat mai multi clienti, sa faca tot mai multi bani, sa fie in top....deloc. Ei cauta sa aibe puterea. Sa poata sa detina puterea acelui lucru...sa aiba "coroana" si "tronul" si sa ridice o mana si toti sa se aplece. Puterea e cea care iti spune cat esti de valoros si ce poti face, nu banii, nu munca anterioara, nu atitudinea sau personalitatea, puterea pe care o detii in mana, ce poti face cu ea iti spune si le spune celor din jurul tau ce rating ai in google-ul acesta al lumii.

PS: another "si altele" post on this blog

Niciun comentariu: