sâmbătă, 7 martie 2009

no icecram tonight

chiar daca si manu si sorin au scris despre gelateria vietii e imposibil sa nu imi zic si eu parerea.
Cum se poate sa se faca asa ceva?
In prima etapa nu au vrut sa ne lase sa intram pentru ca era inainte cu jumate de ora de inchiderea gelateriei.
In a doua etapa nu au vrut sa ne lase sa stam pentru ca era inainte cu o ora de inchiderea gelateriei.
Ma si mir ca am mai putut intra in gelaterie mai ales ca era asa de "full" si nu am avut loc doar la etaj unde era la fumatori, eu unul sunt imun la asa ceva dar cei ce erau cu mine nu le convenea(minoritatea se opune majoritatii) si deja cand am vazut meniul imi pregateam in minte un shoko cup cu inca vreo 4 globuri de inghetata cu vanilie si frisca compilat cu un topping de ciocolata si un cola. Magnific ce sa mai zic. Cand l-am vazut pe chelnerul de 20 de ani, cu o camasa alba imaculata venind spre noi m-am pregatit deja sa si zic comanda. Dar in loc de "Cu ce va pot servi" am primit frumoasele si neuitatele cuvinte "Ne pare rau, dar am dori sa inchidem. Imi pare rau, etc".
Pe langa ca le merge din ce in ce mai "bine" mai scoate si clientela afara.
Poate ca acest post nu va fi citit de nici un antreprenor al gelateriei MarcoPolo dar pe cei care aveti de gand sa mergeti pe acolo eu va sfatuiesc sa va mai ganditi inca de 2 ori si cand ajungeti acolo sa faceti un checking de ora.
Acuma stau sa ma gandesc, poate avem ceva interdictie pe MarcoPolo si nu vrea sa ne lase sa intram. E si asta o problema care trebuie pusa in calcul,nu?:)

Niciun comentariu: