marți, 26 mai 2009

ce mai ascund cotidianele on-line mk

ce mai zic ziarele on-line in domeniul de marketing

"Cel mai mic pret" nu este o solutie de marketing...
este principalul mesaj al celor care activeaza in retail si eu cred ca apeland la genul acesta de slogan se fac de fapt mai multe greseli”, este opinia lui Marius Lucian, General Manager la Reveal Marketing Research. In primul rand nu toata lumea se poate pozitiona la fel, pozitionarea insemnand si diferentiere, iar in al doilea rand acest mesaj naste in mintea consumatorului confuzie: cum ar putea avea toti cel mai mic pret?...

Esec in comunicare
Suntem motivaţi să tindem către comunicare eficientă atunci când avem de transmis mesaje importante, instrucţiuni sau cereri. Ştim că atingem eficienţa maximă atunci când mesajul complet, la forma sa originală este clar înţeles şi i se dă un răspuns comunicatorului....

Sa ne uitam la criza cu alti ochi

Nu stiu daca s-a dovedit stiintific sau nu, dar e de bun simt ca lamentarile nu duc nicaieri, iar ignorarea problemelor nu le face sa dispara. Asa ca, mai bine recunoastem onest ca traversam o perioada de recesiune si incercam sa make the best of it. Cam asta a incercat sa ne transmita pe 20 mai, Douglas Kaufman (Head of Strategy Cocoon Group) in cadrul conferintei Brand Activity, organizata de Fundatia LEADERS. Experienta lui Douglas cuprinde mai multe zone: business management, productie de film, internet marketing, B2B advertising, design graphic si, in prezent, este strateg de brand in cadrul Cocoon Group...

Viziuni si gesturi marete


"OK, lucrezi pentru un brand P&G si timp de 4 ani imbunatatesti vietile consumatorilor. Brandul tau aduce o mare gramada de bani si curata de pe piata toti producatorii mici si medii. Competitorii mari sunt si ei in genunchi, iar consumatorii in culmea fericirii iti aduc tot mai multe vanzari si profituri."

As vrea sa ating doua concepte fundamentale in branding:

1. Viziunea/Misiunea brandului

2. Gesturi Marete...

2 din 3 muschetari comunca pentru UPC

UPC Romania este una dintre cele mai mari companii de comunicatii prin cablu din tara. Statutul pe care il are, i-a dat ocazia sa desfasoare o noua campanie de comunicare, impreuna cu agentia Funny. Ceea ce au vrut sa scoata in evidenta, este comunicarea mai usoara.

Fiind in perioada in care nu existau mijloace de comunicare eficiente, muschetarii, mai exact Portos si Aramis, incercau sa transmita mesaje prietenei lor. Cum altfel, daca nu prin...


Editia a doua a Olimpiadelor Comunicarii si-a desemnat castigatorii

Atmosfera este destinsă în sala A. I. Cuza de la Palatul Parlamentului vineri seară. Prezentatorii Daniel Buzdugan şi Mihai Morar au contrabalansat emoţiile şi neliniştea echipelor calificate în finală cu câteva glume dintr-un repertoriu deja prea bine cunoscut de toată lumea.

Se anunţă câştigătorii. La categoria Advertising, coroniţa o primeşte echipa

Niciun comentariu: