marți, 26 mai 2009

o alta carte...despre Brand


O alta carte pe care am inceput-o s-o citesc este "Despre Brand" de Wally Olins, care este recunoscut in lumea intreaga drept cea mai proeminenta personalitate in domeniul identitatii corporatiste si al brandingului. A creat branduri si identitati pentru organizatii precum Orange, 3i, Akzo-Nobel, BT, Q8, Tata, Prudential, Guinness, Renaul, Volsvwagen, etc.

Anthony Hopwood vorbeste despre aceasta carte ca si "un tur de forta din partea celei mai importante autoritati in materie de branding. O lectura captivanta".

Precum deschizi cartea chiar pe prima pagina in dreapta sus scrie "spatiul public" unde clar ca poti sa iti lasi semnatura sau urarea celui caruia io daruiesti.

Ca sa va fac putini mai curiosi am sa va spun cateva titluri din carte

De ce sunt brandurile importante pentru clienti?
De unde au venit brandurile?
"Made in..." ce inseamna si cat valoreaza
Brandingul de natiune (d-na Udrea, sper ca ati citit aceasta carte ca dupa acel imn cam imi dati de gandit-nota personala)
Viitorul brandingului....

O carte care vorbeste despre ce inseamna brand, despre cum ar trebui sa privim brandul si de ce avem nevoie de brand. Pana la urma toti folosim brand-uri si ne folosim de numele acestor firme, mai mult sau mai putin sa iesim in evidenta in societate sau poate ca suntem doar fideli acelui brand...ori ca si mai simplu...."imi place si de aceea il cumpar, fara nici un alt motiv"

Niciun comentariu: