sâmbătă, 23 mai 2009

cum a fost imprintul din Cluj care de fapt era in Bucuresti

-Buna ziua, numele meu este Robert Katai si am venit la festivitate
-Buna ziua, nu este nici o festivitate
-Am primit o invitatie pe e-mail cum ca azi de la ora 14:30 ar trebui sa fiu la sub_Carturesti sa imi prezint proiectul pentru ImPrint organizat de Advice Students.
-Imi pare rau....nu cunosc nimic.
-As putea sa vorbesc cu responsabilul localului
-Da..........

-Buna ziua......
-Nu aici este festivitatea, totul se intampla acum la Bucuresti.

Si moaca mi-a cazut pana la pamant, nu puteam sa cred ca am venit pana in Cluj ca sa aud ca de fapt era in Bucuresti. Tot entuziasmul si toata agitatia si emotia prin care am trecut, de fapt trebuia sa se intample in Bucuresti. Le-am trimis un e-mail despre cele intamplate si am reusit pana intr-un final sa dau de un numar de telefon sa vorbesc cu ei sa vedem care este situatia. Scuze lor a fost "ne pare rau ca am omis sa detailiem si orasul, am crezut ca toti sunt din Bucuresti...din pacate nu ati putut castiga nimic din cauza absentei dumneavoastra....dar va vom trimite diploma de participare". Desigur ca mi-au trimis si un e-mail, ca poate poate mi-a trece supararea:)......
Pana la urma asta este.....am mers pana in cluj sa mancam sa stam la o discutie si sa avem de unde veni.
De fapt a fost o lipsa de comunicare, unde imi recunosc si eu vina ca am fost grabit si nu am fost prea atent sa analizez situatia.

Lectii invatate:
1. Comunication is the most important thing
2. Mergem mai departe, orice s-ar intampla

Niciun comentariu: