miercuri, 20 mai 2009

Imprint-VOTE me




Ok, nu stiu daca am scris sau nu despre ImPrint dar mi-am trimis si eu 3 lucrari la ei, si am fost ales printre primii 10 finalisti ai acestui concurs.
Acuma trebuie doar sa ma duc in Cluj vineri la ora 14:30 la Carturesti la o cana de ceai si discutii despre CMYK . Sper sa pot ajunge ca am examen de la ora 14:00.
Pentru cei care doriti sa votati(si sper ca ma veti vota pe mine) puteti accesa acest link
http://imprint.ro.im/galerie/
Vorba unui prieten de-al meu. Never Know

Printurile trimise de mine sunt cele de sus.

2 comentarii:

Anonim spunea...

"esti unul din cei care ARE o sansa..". Hmm, ma cam zgarie putin la urechi ARE ala. Poate pentru ca nu e corect? "Esti unul din cei care AU o sansa sa ajunga lider" etc. In rest, felicitari!

robi spunea...

din cate stiu eu...era vorba de o persoana ..."esti unul dintre putinii"...asa ca m-am referit la acel unul
Multumesc de felicitari